torsdag 7 mars 2013

Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag...?

Nej det är ingen vanlig dag för det är loppans födelsedag hurra hurra hurra!!


Jag säger som klyschan, Herregud va tiden går fort!!!
Nu är lilltjejen redan 1 år och igår hade vi lite barnkalas med tantgänget. 
L fick massa fina presenter och gästerna fick små choklad och citron cupcakes=)

Tyvärr blev både jag o L förkylda inatt o jag hoppas innerligt att det går över lika fort som det kom.
Eftersom att vi på lördag ska ha nästa barnkalas...

Så idag ska vi hålla oss inne och kolla på Astrid Lindgren filmer=)

Ha en bra dag...



1 kommentar:

  1. Grattis till lilla Loppan...vem är det hon liknar på mittenbilden? Någon blandning mellan vår mamma och morbror A tror jag? och lite lik min egen tösabit...:)annars tycker jag alltid hon är så lik M

    SvaraRadera