tisdag 26 februari 2013

Att våga göra saker som är lite läskigt..

Jag är en sådan person som gärna vill veta allt i förskott och ha en framtidsplan på 10 år.
Men livet är inte så och även om man planerar så ändrar sig saker med tiden.
Även när saker som man drömt om länge plötsligt slår in kan jag även få kalla kårar längs ryggraden. Börja ifrågasätta mig själv att är det verkligen så jag vill ha det?

Ibland får man bara hänga med i livet o njuta av det som bjuds, Alltid lär man sig någonting på resan, även om det inte alltid är bra eller som man planerat.

Jag beundrar verkligen människor som försöker göra sina drömmar till verklighet som vågar satsa och vågar göra saker som är lite läskiga=)


Att skaffa barn är en sådan sak som jag har längtat efter länge och verkligen planerat in i mitt liv, men ändå blev jag lite chockad när det stod + på stickan. Mitt Liv skulle förändras totalt och kanske inte alls blir som jag hade planerat men det gör absolut ingenting livet hade varit så tråkigt om man hade vetat allt i förväg=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar