söndag 17 februari 2013

Köksdrömmen..

Nu när jag o M äntligen har bestämt oss för hur vi vill renovera köket
så är ju såklart det sortimentet på utgång. 
Blir att ringa runt till alla butiker o se om det finns något kvar=)


Drömmen är ju det lantliga köket med egna små finurliga lösningar.
schackrutiga golv, stilrena luckor, vedspis och ett stort skafferi är
det som står högst på vår lista.

Men det är ju så mycket som ska stämma i ett kök, tillräckligt med skåp och lådor för all bråte (jag) samlar på, kan inte riktigt rå för att jag faller för fina glasskålar, gamla fat och annat dylikt som min
sambo tycker tar lite för mycket plats i skåpen.
Får väl vara glad att jag inte har så mycket glas som Maria Montazami för då hade vi inte fått plats =)

Drömmen får fröjdas i huvudet lite till men blev så sjukt sugen att börja på att göra nytt kök när jag såg hur fint grannen börjar få det i sitt nya kök. 

men men den som väntar på något gott...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar