måndag 18 februari 2013

Träning... Häst...Hästträning?
Jag har nu i några veckors tid haft cirkelträningspass i en lokal i bygden där jag bor. 
Idag var det näst sista gången och jag känner redan saknad,
Från att ha varit jätte nervös för att stå och hålla ett pass till att verkligen känna sig stark och att man gör skillnad, är en helt underbar känsla.

Jag får så mycket energi av att se hur nöjda människor är efter ett pass ,och helt slut=)
Jag funderar på om detta är något att bygga vidare på...?
min gamla häst Tiffany
Jag har även hand om en väns hästar under en tid och det är så mysigt att gå o plocka i stallet, mocka och pussa på deras mjuka mular. 
Kanske skulle börja med ridningen igen, nu när L börjar bli stor?=)

Mycket man vill men tiden är densamma, Prioritera prioritera
o Drömma Stort! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar